پیام تبریک عید نوروز عاشقانه ، 99 + پیام تبریک عید عاشقانه غمگین

پیام تبریک عید نوروز عاشقانه

پیام تبریک عید نوروز عاشقانه ، 99 + پیام تبریک عید عاشقانه غمگین
پیام تبریک عید نوروز عاشقانه ، ۹۹ + پیام تبریک عید عاشقانه غمگین همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

پیام عید نوروز عاشقانه ۹۸

لباس نو می‌شود
طبیعت نو می‌شود روز نو می‌شود
آرزویم در این لحظه‌های تحویل سال این است
عشقمان ما هم نو بشود
نوروزت مبارک عشقم.
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک عید نوروز عاشقانه ۹۵

نوروز منی تو
با جان نو خریده
به دیدارت می دوم
شکوفه های توام من
به شور میوه شدن
در هوای تو پر می کشم.

اس ام اس تبریک عید نوروز عاشقانه

بیامد شاهد شیرین نوروز
بنازم سفره ای هفت سین نوروز
زچشم ابر نیسا نی دراین فصل
بریزد اشک مشک آگین نوروز . . .
⇔⇔⇔⇔

پیامک تبریک عید نوروز عاشقانه

خوشا بهارا
خوشا میا خوشا چمنا
خوشا چمیدن
بر ارغوان و یاسمنا
⇔⇔⇔⇔

پیام عید نوروز ۹۸ عاشقانه

یک سال دیگه از دوستی‌مون گذشت
و من عاشق‌ترینم.
این بهترین عیدی منه.
عید نوروز مبارک عشقم

پیام تبریک پیشاپیش عید نوروز عاشقانه

زلال ترین شبنم شادی را
همیشه بر لبانت آرزو دارم
نه برای امروزت ،
بلکه برای فردای هر روزت . . .
⇔⇔⇔⇔

پیام های عید نوروز عاشقانه

امیدوارم
عید با بوسه هایش
بهار با گل هایش
و سال نو با امیدهایش
بر تو ای عزیزترین مبارک باشد
⇔⇔⇔⇔

دانلود پیام تبریک عید نوروز عاشقانه

اگر بهار بتواند یکبار دیگر
لبخند تو را به من هدیه دهد،
برای من کافی‌ست.
عشق من، نوروزت مبارک

پیام تبریک عاشقانه عید نوروز

فروردین است و روز فرودین
شادی و طرب را کند تلقین
ای دو لب تو چو می مرا ده
کان باشد رسم روز فرودین
⇔⇔⇔⇔

عاشقانه ترین پیام تبریک عید نوروز 

شیشه عطر بهار ، لب دیوار شکست
و همه جا پر شد از بوی خدا ،
همه جا آیت اوست !
نوروزتان مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک عید نوروز عاشقانه ۹۸

مثل ماهی پر ویتامین مثل سبزه پر از کلروفیل
مثل سمنو پر از قند مثل سنبل پر از رنگ
مثل سیب پر از خاصیت
و مثل سکه پر از قیمت هستم !
اینا خصوصیات شخصی بنده بود
فرستادم تا در جریان باشید …

تبریک عید نوروز عاشقانه ۹۵

همه‌ی دارایی من لبخند توست
و همین من را ثروتمندترین انسان
روی زمین کرده است.
نوروزت مبارک عشقم
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک عید نوروز عاشقانه

پیام تبریک سال نو عضنفر ! :
سالی پر از توام
و سرشار از آکنده
برایتان مملوء از لبریزم !
⇔⇔⇔⇔

پیامک تبریک عید نوروز

ساقیا آمدن عید مبارک بادت
امسال که آمدی به خانه ما ،
عیدی نرود از یادت !
سال نو و نوروز باستانی مبارک

پیام عید نوروز ۹۸ عاشقانه

سالی که گذشت،
بهترین اتفاق زندگی‌ام بودی.
همیشه تکرار شو، ای بهترین اتفاق.
عید نوروزت مبارک عزیزترینم

Comments

Popular posts from this blog

شعر زخم دل | 100 شعر در مورد زخم دل عاشق

تعبیر خواب انگشتر نامزدی ؛ معنی دیدن انگشتر نامزدی در خواب ما چیست

دوبیتی در مورد دوست ، خوب داشتن + شعر درباره دوست از شهریار